Inlägg: 1131232
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Det skrev jag ju iofs inte heller...
I övrigt så håller jag helt och fullt med dig (halleluja!).
I övrigt så håller jag helt och fullt med dig (halleluja!).
Själv ogillar jag damhockey av samma anledning som jag ogillar svenskfotboll eller nåt sånt. Det är helt enkelt för dålig underhållning. Jag kan inte motivera mig att titta på en hel match, än mindre betala för att göra det.