Enligt TSN så ska Foppa meddela att han slutar ikväll. Han är tydligen i Denver och ska göra det före matchen Colorado-Detroit. Återstår att se om det stämmer eller om han lurar alla och gör ett försök till.
Inlägg: 1136048
Svarskommentarer
Sv: Slutet för Foppa?
Wayne Gresky: Hm, vet du en sak? Han kanske har tänkt parafrasera Obama och utbrista ett "No I Can´t!"