Inlägg: 789777
Svarskommentarer
Sv: Slutet för Foppa?
Enligt TSN så ska Foppa meddela att han slutar ikväll. Han är tydligen i Denver och ska göra det före matchen Colorado-Detroit. Återstår att se om det stämmer eller om han lurar alla och gör ett försök till.
Jag tror att man inför varje match kommer att gjuta in foten i skridskon för att sedan efter matchens slut bryta bort "betongklumpen". - Fast å andra sidan så kan ju Foppa ta jobb som isbrytare efter hockeykarriären, med tanke på att han verkar ha världens brytstarkaste fot.