Inlägg: 1139111
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
knaskamilla: Förresten vad är "möjlighet till frågestund till MODO Hockeys ledning"? Borde det inte heta "möjlighet till frågestund med..." ?
Entréhallen, sägs det.