knaskamilla: Förresten vad är "möjlighet till frågestund till MODO Hockeys ledning"? Borde det inte heta "möjlighet till frågestund med..." ?
Inlägg: 1139119
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan:
Att det överhuvudtaget står "möjlighet till" och inte bara "frågestund med" tycker jag är mer oroande.
Att det överhuvudtaget står "möjlighet till" och inte bara "frågestund med" tycker jag är mer oroande.