65selander: Aha, någon slags återbördande då. För om jag inte minns fel har väl Sondell spelat J20 för MoDo.
Inlägg: 1142190
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan: För en gångs skull bör vi ha en bra social edge vad gäller Sondell. En timme upp till sin födelsestad måste vara en rätt bra grej.