Paddan: För en gångs skull bör vi ha en bra social edge vad gäller Sondell. En timme upp till sin födelsestad måste vara en rätt bra grej.
Inlägg: 1142201
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
shinzawai: Du menar att vi inte behöver åka så långt när vi ska dumpa honom? Är DS den pp back som Ecke siktat in sig på då lägger jag mig ner och gråter.