Lumber Jack: Man kan inte låta bli att skratta. Fast vore jag Timråit så skulle jag gråta.
Inlägg: 1142371
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Det kunde onekligen inte kommentatorerna heller när de såg reprisen på förspelet till målet. Men hade man varit Timråsupporter hade det som sagt varit lätt att hålla sig för skratt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Ja så otroligt surt, och Lehtonen fattar ju aldrig vad som händer, hade han gjort det hade han ju rätt enkelt kunna lyfta pucken ut ur zon.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Ja detta är Wallinheimo-dråpligt. Men banne mig lika underhållande.
Tungt för hyndorna med måldomarmålet och sen detta...