Poffa: Det kunde onekligen inte kommentatorerna heller när de såg reprisen på förspelet till målet. Men hade man varit Timråsupporter hade det som sagt varit lätt att hålla sig för skratt.
Inlägg: 1142378
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Dumt av Backlund att inte stå upp där vid sista målet efter att de petat lite på hans skridsko. Det var matchavgörande.