65selander: Jo det var ju korrekt. Men nog är ett sånt mål tyngre att släppa till än ett "direkt" dömt.
Inlägg: 1142403
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Jag är då tacksam att det var ett riktigt mål men de kanske förnekar att bilderna är förfalskade ;-)
Det var nog en riktigt tung förlust med tanke på den öppning de fick i 1:a
Det var nog en riktigt tung förlust med tanke på den öppning de fick i 1:a