Inlägg: 1142409
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Åh, herregud. När repriserna går så kan jag inte hålla mig, jag skrattar nästan så jag gråter. Lehtonen envisas med att försöka ställa sig upp med den fot vars skridsko saknar skena. Det är som att se en älg på blank is, med benen stretande åt olika håll.
Stackars, stackars Lehtonen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Men det är väl inte ovanligt att dom tokstartar för att sedan tappa matchen i 3:e.
Det var nog en riktigt tung förlust med tanke på den öppning de fick i 1:a