Inlägg: 1143003
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Den där bagdad bob är han anställd av Ecke holmberg? Han verkar ju dyka upp här lite var stans och ställer oftast till problem
"Det var ingen som skrattade i studion när Mikko Lehtonens skridsko gick sönder.
En kvällstidning skriver idag att avgörandet i lördagens kvartsfinal 6, där en Timrå-spelare tappade skridskoskenan och tappade balansen helt, följdes av en "skrattfest" i Kanal 5:s studio. Det stämmer inte.
Det var ingen i Kanal 5:s studio som skrattade åt händelsen som avgjorde matchen. Däremot har vi ett 20-tal mikrofoner utspridda på arenan och med den stora ljudupptagningsförmågan kan vi inte utesluta att ljud från publik, funktionärer och spelare läcker in i sändningen."