Paddan: Den där bagdad bob är han anställd av Ecke holmberg? Han verkar ju dyka upp här lite var stans och ställer oftast till problem
Inlägg: 1143005
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så skrattade jag gott alldeles nyss. Mittnytt visade Bambilainens piuetter från gårdagen än en gång.
:-)