Inlägg: 1143331
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Jag blir lite konfunderad när jag förståsigpåarna i 9:ans studio. Tobias Viklund mest vältränad i Saik. Likadant var det när Werna, Söderberg och Kingen valde att flytta upp till Schtaan, dom sopade rent i fystesten. Micke P har väl under hela sin karriär haft det bästa värdena i ES.
Har vi alltså bra grundfysik trots allt, relativt sett? Är det bara slöhögsgubbarna som slappar? Plocka i så fall bonusklausulen "Fri barmark" ur kontrakten.
Har vi alltså bra grundfysik trots allt, relativt sett? Är det bara slöhögsgubbarna som slappar? Plocka i så fall bonusklausulen "Fri barmark" ur kontrakten.
Sv: RE-building the future 09/10
Gidde: Nej men Hostak har också spelat med Eldebrink. Dock så har jag bara hört att han kollat av, inget om han är intresserad eller något sånt.
Horava eller Hostak?
Ja, det vore grejer det! ;-)