Gidde: Eller Anders Eldebrink.
Inlägg: 1143333
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Hawerchuk:
Eldebrink ser jag gärna.
Ville bara retas lite, samt pusha lite för en av mina idoler, Martin Hostak.
Men om han kan träna ett lag vete tusan.
Eldebrink ser jag gärna.
Ville bara retas lite, samt pusha lite för en av mina idoler, Martin Hostak.
Men om han kan träna ett lag vete tusan.