spud: Just offside i målgården är väl lite av en "Kuben special". Tror inte det finns någon annan domare som blåser så ofta för offside i målgården som han.
Inlägg: 1143629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Åfan, nu blev det intressant. Tydligen ska man i pausen mellan första och andra perioden på Canal+ få träffa en nazistkung. Är det en linköpingssupporter?