Åfan, nu blev det intressant. Tydligen ska man i pausen mellan första och andra perioden på Canal+ få träffa en nazistkung. Är det en linköpingssupporter?
Inlägg: 1143630
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Måste ju säga att Sonnerberg verkar ha en grymt bra inställning i båset och på isen! Kan vara ett mycket bra förvärv av timrå!