spud: Har Tedenby kontrakt nästa säsong?han kanske är sugen på en flytt norrut.
Inlägg: 1143676
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: har för mig att pappa sa att han har släkt här i ö-vik , att det var hans pappa som kom härifrån elelr nåt sånt:P
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: Hahahaha mm säkert. Vi lyckades med Steen, känner mig nöjd med det.