Modoante: har för mig att pappa sa att han har släkt här i ö-vik , att det var hans pappa som kom härifrån elelr nåt sånt:P
Inlägg: 1143687
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oscaaaar:
Jo, du har så rätt så.
Han har nog det mesta av sin släkt i Ö-vik
Jo, du har så rätt så.
Han har nog det mesta av sin släkt i Ö-vik