Berka: Skellefteå AIK, menar nog spud. Hadelöv och Dahlberg, du vet.
Inlägg: 1144000
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Ja =) Han är riktigt bra... Känns som lhc tagit över igen, får långa anfall hela tiden nu.. kom igen nu saik!!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Ja.
Bästa tik idag, crippe i AIK. Han påminner om Micke P i högform.
Man känner då igen tribuncovs från hans slutspel ifjol. Inte många rätt.
Bästa tik idag, crippe i AIK. Han påminner om Micke P i högform.
Man känner då igen tribuncovs från hans slutspel ifjol. Inte många rätt.