Poffa: Ja =) Han är riktigt bra... Känns som lhc tagit över igen, får långa anfall hela tiden nu.. kom igen nu saik!!
Inlägg: 1144004
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
OJ OJ vilken match haha Lhc-saik.. den har allt nu ;) Skulle saik avgöra i 6:e perioden nu så kan jag nog inte få en bättre kväll hockeymässigt =)