Jag har inga namn, men däremot tror jag att det kan vara en idé att kontakta valberedningen och uttrycka oro om man anser att Källström är fel person att leda styrelsen. De verkar redan vara lite inne på att det måste en ändring till stånd, men jag tror inte de blir ledsna om de får något i ryggen. Och det kanske är vad som behövs för att de ska inse allvaret, dessutom.
+ 1