Inlägg: 1149880
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Och i MoDo verkar den största kraftsamlingen just nu ske på supportersidan, vad jag förstår. Ny supporterklubb med stora planer.
Salle: Luleå ska ju värva alla. Abbots, Alf, Warg, Sanny, Bellemare, Hento, Saarenheimo, Johan Andersson, Johan Fransson, Robin Jonsson, Per Ledin och snart lär väl Holmström ryktas vara på väg dit också.
Och det lär ju sluta som vanligt. Det blir två allsvenska spelare och en finne.
Nä, Warg kan du nog räkna in i SkAIK:s trupp.