Poffa: Och i MoDo verkar den största kraftsamlingen just nu ske på supportersidan, vad jag förstår. Ny supporterklubb med stora planer.
Inlägg: 1149889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Jo, en ny supporterklubb är på G. Med planer på tågresa till Sthlm, bl a.