Inlägg: 1156065
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
spud: Jag gillar inte att klubben går ut med sådana där uttalanden. Det ska vara som på Bengt Hedins tid, tystnad fram tills att allt är klart.
Hoppas på ett riktigt äss till målvakt, gärna den där tjeck(oslovaken?) som WG sköt fram från höften i januari.