Inlägg: 1156049
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
NuMo: Hm, "Tommy ska till Riga och kolla läget"
Inte kan väl Wargh vara aktuell för KHL?
Inte kan väl Wargh vara aktuell för KHL?
Sv: RE-building the future 09/10
NuMo: Vad skönt att Steen inte på något sätt är avskriven, men samtidigt så är nog problemen som skulle lösas lite allvarligare än vad som först synliggjordes.
Hoppas på ett riktigt äss till målvakt, gärna den där tjeck(oslovaken?) som WG sköt fram från höften i januari.
Hoppas på ett riktigt äss till målvakt, gärna den där tjeck(oslovaken?) som WG sköt fram från höften i januari.
allehanda.se/sport/ishockey/1.984991