Inlägg: 1156169
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan:
Och vad tycker SO-majjen, Tommy hade tidigare sagt att han skulle till Ryssland. Medan Freddan säger: "Tommy ska till Riga och kolla läget"
Jag föreslår att han går Komvux i Sollefteå först :)
Och vad tycker SO-majjen, Tommy hade tidigare sagt att han skulle till Ryssland. Medan Freddan säger: "Tommy ska till Riga och kolla läget"
Jag föreslår att han går Komvux i Sollefteå först :)
Sv: RE-building the future 09/10
Förresten, har jag drömt eller sade de på Radio Västernorrland för någon timme sedan att Martin Gerber inte längre var aktuell för MoDo.
Sv: RE-building the future 09/10
Eller vänta, han ska givetvis bunkra upp med en långtradarlast till sista april.
Inte kan väl Wargh vara aktuell för KHL?