Norska VM-back till MoDo..
Inlägg: 1156545
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Icing-Ove: Undrar om inte Expressen chansar ganska friskt där. De har läst artikeln i VG och kör på för att vara först.
Sv: RE-building the future 09/10
Icing-Ove: Fint stavat, hmm, nu måste man kika lite på vad detta är för en snubbe.