Icing-Ove: Undrar om inte Expressen chansar ganska friskt där. De har läst artikeln i VG och kör på för att vara först.
Inlägg: 1156549
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Bonaksen har kontrakt med Vålerenga även nästa säsong. Och det finns inget intressant att hämta hos honom för vår egen del. Ryktet är nog taget ur luften.