Icing-Ove: Var inte Bonsaksen väldigt god vän med Zuccarello, eller minns jag fel när det rabblades norrmän på åffisijälla.
Inlägg: 1156581
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan: Äh, jag svarar väl mig själv. Så här skrev ASKER på åffisijälla:
"Spelare JAG syns Modo burde titta på (sett bort ifrån de nevne øver) er :
Alexander Bonsaksen -22år- (Vålerenga)
- Mats sin bestakompis. Knallbra og stenhard back. STOR talang og i Norges A-landslag."
"Spelare JAG syns Modo burde titta på (sett bort ifrån de nevne øver) er :
Alexander Bonsaksen -22år- (Vålerenga)
- Mats sin bestakompis. Knallbra og stenhard back. STOR talang og i Norges A-landslag."
Sv: RE-building the future 09/10
Paddan: Om du läst den norska artikeln jag postade, så skulle du kunnat läsa följande: "Høyst sannsynlig kommer 22-åringen til å skrive under for den svenske toppklubben i løpet av dagen og bli lagkamerat med bl.a. bestekompis Mats Zuccarello Aasen."