Paddan: Om du läst den norska artikeln jag postade, så skulle du kunnat läsa följande: "Høyst sannsynlig kommer 22-åringen til å skrive under for den svenske toppklubben i løpet av dagen og bli lagkamerat med bl.a. bestekompis Mats Zuccarello Aasen."
Inlägg: 1156583
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Wayne Gresky: Fast det är väl bara att bli kompis med Bonsaksen på Facebook och ställa en massa frågor om timmer, eller sånt.
Sv: RE-building the future 09/10
Wayne Gresky: Äh, på fredagkvällar räcker det för mig att försöka läsa etiketten på whiskyflaskan så börjar jag somna.