Wayne Gresky: Tro fan det att FBK backar när man tydligen erbjudit fantasilön från Modo. Drygt 400 papp i mån - ja jisses amalia.
Inlägg: 1163601
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Tikinmyheart:
Betalade verkligen TIK 350,000 kr i månaden för Jonte eller var det överdrifter från AB ännu en gång?
Betalade verkligen TIK 350,000 kr i månaden för Jonte eller var det överdrifter från AB ännu en gång?
Sv: RE-building the future 09/10
Tikinmyheart: Nja 400'' är det inte, fast för att vara MoDo så är det mycket pengar.
Så väljer han oss så får han nog se till att leverera.
Så väljer han oss så får han nog se till att leverera.