Inlägg: 1163604
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Icing-Ove: Ähhh, alla spelar ju i Timrå gratis eller näst intill. Jag menar, vem vill inte spela där?
Betalade verkligen TIK 350,000 kr i månaden för Jonte eller var det överdrifter från AB ännu en gång?