fettsteffe: Bättre punga ut med 400k för en duglig spelare än 350k för Jonte. :-)
Inlägg: 1163615
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Salle: Jag har inte sagt att Jonte var bra värvning och vi gjorde något åt det iaf! Men ni påstår ju att han är värd 400k! och det är han fan inte....men men....Ni kanske siktar högre än FBK då.....