Portello: Nämen känner ni er lite tillbaka tryckta! Förstår att det känns pinsamt när ni måste dra till med 400 papp/mån för att få dit en duglig spelare!
Inlägg: 1163613
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
fettsteffe: Bättre punga ut med 400k för en duglig spelare än 350k för Jonte. :-)