renen: känns faktiskt som att vi skulle behöva en,två härförare som avlastning till första femman. Ser gärna att man letar en bra back för utan ett bra försvar kan man heller inte få ett bra anfall.
Inlägg: 1163756
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: ja ni lär ju få vänta ett tag till han bestämmer sej runt midsommar Men den som väntar på nåt gott..