Berka: ja ni lär ju få vänta ett tag till han bestämmer sej runt midsommar Men den som väntar på nåt gott..
Inlägg: 1163757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08:
Här snackar vi väl snarare efter 1 juli, då soppan med alla free-agents etc. startar. Freddan har ju tidigt sagt att det kommer att dröja, han har nog siktat in sig på ett flertal lirare därborta och Steen arbetar ju för fullt...
Här snackar vi väl snarare efter 1 juli, då soppan med alla free-agents etc. startar. Freddan har ju tidigt sagt att det kommer att dröja, han har nog siktat in sig på ett flertal lirare därborta och Steen arbetar ju för fullt...