Inlägg: 1163758
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:
Kan vara klokt ändå att satsa på en rejäl back som kan städa upp med tanke på vem ni ställer i kassen.
Nån sa att tvålen är hal.
Kan vara klokt ändå att satsa på en rejäl back som kan städa upp med tanke på vem ni ställer i kassen.
Nån sa att tvålen är hal.
Här snackar vi väl snarare efter 1 juli, då soppan med alla free-agents etc. startar. Freddan har ju tidigt sagt att det kommer att dröja, han har nog siktat in sig på ett flertal lirare därborta och Steen arbetar ju för fullt...