Inlägg: 1163971
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Fy fan vad bra att Salle åkte dit. Rattfyllerister skall straffas hårt av samhället. Rena rama idiotin.
Jahapp. Nu tycker jag att vi sup-portrar startar en insamling så att han kan betala dessa böter så att han ser att vi gör vad som helst för våra spelare.
Jahapp. Nu tycker jag att vi sup-portrar startar en insamling så att han kan betala dessa böter så att han ser att vi gör vad som helst för våra spelare.
Vad du var kunnig i detta då.. :)