Inlägg: 1163976
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är det någon av skribenterna här inne som tänker besöka Swedbank Arena och Kick-Off:en som är nu på lördag? Såg just tidsschemat och funderar på att gå dit och höra på vad de har att säga.
Man kan ju alltid hoppas på en stor nyhet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Förutom det.
Jag börjar få en jäkla abstinens.
Beslutet att inte köpa min sittplats i år är fruktansvärt. Men familjen är ju ganska viktig också.
Jag börjar få en jäkla abstinens.
Beslutet att inte köpa min sittplats i år är fruktansvärt. Men familjen är ju ganska viktig också.
Jahapp. Nu tycker jag att vi sup-portrar startar en insamling så att han kan betala dessa böter så att han ser att vi gör vad som helst för våra spelare.