Inlägg: 1163997
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Martin kommer i alla fall att vara där. Jag med om jag bara får ihop barnpassningen till dess.
Är det någon av skribenterna här inne som tänker besöka Swedbank Arena och Kick-Off:en som är nu på lördag? Såg just tidsschemat och funderar på att gå dit och höra på vad de har att säga.
Man kan ju alltid hoppas på en stor nyhet.