Bissett19: Ska Djurgårn sälja 25000 årskort bara för att kluben ligger i en storstad?
Inlägg: 1174949
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Ska aftonbladet säga att det är hockeyfeber i stockholm när stadens enda elitklubb i hockey såld mindre årskort än Leksand?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Nä 25000 får man inte in på Hovet vettu,men det lär du dej.
Nä 25000 får man inte in på Hovet vettu,men det lär du dej.