Inlägg: 1174950
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Med 25000 sålda årskort så tror jag nog att en ny arena skulle lösa sig vettu. Jag tror det är så att folk håller på sina lag oavsett division. Undantag finns alltid. IFK Sundsvall - GIF Sundsvall i fotboll tex.
Nä 25000 får man inte in på Hovet vettu,men det lär du dej.