Inlägg: 1176391
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Kanon, för jag ringde just Freddan och skrek "Värva någon, jag får panik!!" :-)
Icing-Ove:
Vi kan säkert bidra med några medelmåttor från Leksand som vill bli stjärnor.