mattias - 74: Kanon, för jag ringde just Freddan och skrek "Värva någon, jag får panik!!" :-)
Inlägg: 1176392
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:
vem vill ni ha ? Ollas, Eneqvist , Weinstock? Ni kan få Prestberg men då tar vi skröder och Svarten. :)