Inlägg: 1176396
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så kom den nya matchtröjan med posten idag riktigt snygg måste jag säga.jag kanske misstar mig men det ser ut som om det är mindre reklam på tröjorna iår jämfört med tidigare år.
Vi har för tunn trupp även om Häggström blir kvar så tycker det bara är positivt.