Så kom den nya matchtröjan med posten idag riktigt snygg måste jag säga.jag kanske misstar mig men det ser ut som om det är mindre reklam på tröjorna iår jämfört med tidigare år.
Inlägg: 1176439
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: Har själv inte orkat fundera på om jag ska bli upprörd eller inte över att jag saknar den där rabattkupongen på en matchtröja som tydligen alla som beställt säsongskort ska ha fått i kuvertet som kortet levererades i.