Paddan: Den nya matchtröjan är helt klart värd pengarna speciellt med tanke på att min förra matchtröja har sett sina bästa dar om man säger så.Med tanke på att detta är en nystart för hela modo hockey så känns införskaffandet av en ny matchtröja passande.
Inlägg: 1176477
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: För egen del blir det nog vit #44 till bortamatchen på Hovet.