Modoante: För egen del blir det nog vit #44 till bortamatchen på Hovet.
Inlägg: 1176478
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: själv så är det dags att pensionera min röda 39 Svartvadet.Den klarade inte en tripp igenom tvättmaskinen så bra.