Inlägg: 1176484
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: ja det är nog inte en så dum ide annars så är nog risken att den hamnar i förrådet tillsammas med ett antal andra tröjor man har samlat på sig igenom åren
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En kul video som var värd en länk. Eller det är väl egentligen grabbens kommentarer som är grymt roliga
Jag förväntar mig en värdig begravning av den stackars tröjan